به گزارش ایرنا فرماندار زیرکوه روز شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: 17 طرح برق رسانی با اعتبار 9 میلیارد و 735 میلیون ریال و توسعه شبکه معابر شهر حاجی آباد و توسعه فضای سبز این شهر با اعتبار 15 میلیارد و 350 میلیون ریال از جمله این طرح هاست.
حجت الله خانزاده ادامه داد: بیش از 30 هزار نفر از مزایای طرح های افتتاحی سومین روز دهه فجر در شهرستان زیرکوه برخوردار شدند.
همچنین امروز مسئولان شهرستان زیرکوه با خانواده شهید مهدی رضایی در شهر حاجی آباد دیدار کردند که فرماندار زیرکوه در این دیدار گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگان مایه دلگرمی مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم است.
خانزاده بیان کرد: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهداست و توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی های شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنها حاصل شده است.
وی ادامه داد: ما مسئولان با حضور در جمع خانواده شهدا ‌اعلام می کنیم که قدردان خون شهدای والامقام هستیم و آرمان های آنان را فراموش نخواهیم کرد.
همچنین همزمان با سومین روز دهه فجر زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان شهید رحمانی شهر حاجی آباد نواخته شد.
شعار دهه فجر 96 'سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی' اعلام و امروز ( 14 بهمن ) با عنوان 'انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی' نامگذاری شده است.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه 147 کیلومتر است.
مساحت زیرکوه 9 هزار و 185 کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.