به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه های نمازجمعه فردوس با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر گفت: دهه فجر امسال به سبب همزمانی با دهه فاطمیه باید فاطمی برگزار شود و در پایان در روز 22 بهمن ماه جشن همگانی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای رزمایش محمد رسول الله (ص) توسط ارتش مقتدر ما در آب های خلیج همیشه فارس، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان کشید و به همسایگان و کشورهای حوزه خلیج فارس ثابت کرد ایران اسلامی می تواند مدافع و حافظ خوبی برای خلیج فارس باشد.
امام جمعه فردوس به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با اعتیاد ویژه روحانیت شهرستان با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: نقشه های بیگانگان برای اعتیاد جوانان بسیار زیاد است و بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی اعتیادآور است که مردم باید در استفاده از آن دقت و همچنین متمکنین به کمپ های ترک اعتیاد کمک کنند.
وی افزود: حرم مطهر امامزادگان فردوس قطب فرهنگی شهر است و وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست لذا برای ساخت زائرسرای آن تاکنون 500 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به کمک مردم و خیران نیاز است.
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.