مولوی سید احمد عبدالهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مردم اهل سنت شهر اسدیه افزود: نیروی انتظامی باید در تعامل با مردم نهایت اخلاق مداری را رعایت کند، هر اندازه اخلاق پلیس در برخورد با مردم بیشتر باشد محبت آنان در بین مردم افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه باید پلیس در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان با قاطعیت و صلابت برخورد کند، گفت: همان قدر که امنیت با ارزش است به همان اندازه ناامنی منفور است و باید با کسانی که در زمینه ناامنی در جامعه تلاش می کنند برخورد جدی شود.
مولوی عبدالهی امنیت را یکی از نعمتهای خداوند متعال دانست که باید قدر آن را بیش از گذشته بدانیم، افزود: در شهرستان درمیان با وجود مرز مشترک با کشور افغانستان مردم در نوار مرز با امنیت کامل به زندگی روزمره خود ادامه می دهند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از بطن مردم و جامعه است خواستار تعامل و همکاری بیشتر مردم در راستای تامین نظم و امنیت شهرستان شد.
وی یادآور شد: باید اعمال انسان رضایت خداوند متعال را در پی داشته باشد، اخلاص در عمل از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه شود.
فرمانده انتظامی درمیان هم در جمع نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه با بیان اینکه رویکرد اجتماعی پلیس براساس مشارکت و همکاری بین پلیس، مردم و سازمانهای دولتی و خصوصی استوار است، افزود: امنیت پایدار زمانی محقق می شود که پلیس و جامعه در کنار هم برای یافتن راه حل تلاش کنند تا در نهایت مسائل شبه امنیتی به مسائل اجتماعی سوق پیدا کرده و مسائل اجتماعی به هنجارهای پذیرفته جامعه تبدیل شود.
سرهنگ محمود زال بیگی دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری نمایشگاه آسیبهای اجتماعی، تقدیر از خیرین امنیت ساز، همیاران پلیس، رانندگان و موتوسواران نمونه و اعزام کارشناسان انتظامی به مدارس و مساجد به منظور فرهنگ سازی و مشارکت آحاد جامعه در نهادینه کردن امنیت را از مهمترین برنامه های هفته ناجا در شهرستان درمیان بیان کرد.
هفته نیروی انتظامی از امروز 14مهرماه با شعار امنیت برای همه و پلیس برای امنیت آغاز شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556* 6054* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.