سید مهدی ساداتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این همایش مسیر گلزار شهدای بشرویه تا استادیوم ورزشی آزادی را پیاده روی کردند.
وی از حضور بیش از هزار و 700 نفر از شهروندان بشرویه در این برنامه ورزشی خبر داد و اضافه کرد: این برنامه ورزشی با همکاری کانون بسیج ورزشکاران و کمیته ورزش و جوانان ستاد هفته دفاع مقدس برگزار شد و در پایان به 60 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
ساداتی اظهار کرد: ارتقا سطح نشاط اجتماعی جامعه و ترویج روحیه نشاط و پویایی در بین سایر اقشار جامعه یکی از مهم ترین اهداف ورزش های همگانی است.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در همین راستا هیئت ورزش های همگانی شهرستان بشرویه در طول سال اقدام به اجرای برنامه های ورزشی می کند که آحاد جامعه و سایر اقشار به ویژه بانوان توانایی شرکت در این برنامه ها را داشته باشند.
وی از برگزاری نزدیک به 40 همایش و جشنواره ورزشی در حوزه ورزش های همگانی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل همایش های دوچرخه سواری، طبیعت گردی، پیاده روی، کویر نوردی و دیگر همایش ها و مراسم های فرهنگی بوده است.
مسئول هیئت ورزش های همگانی بشرویه گفت: فرهنگ سازی جهت روی آوردن افراد جامعه به ورزشهای همگانی، کمک به سلامت جامعه به وسیله انس با ورزش از جمله مهم ترین رویکردهای این هیئت می باشد.
ساداتی تاکید کرد: ترویج و گسترش ورزش های همگانی در بین عامه مردم به خصوص مادران خانه دار که با کمبود تحرک مواجه هستند تاثیر بسیار زیادی در ارتقا سطح سلامت و تندرستی جامعه دارد.
وی برگزاری ایستگاه و جشنواره نقاشی، همایش دوچرخه سواری و همچنین تشکیل حلقه های صالحین شهدای ورزشکار بشرویه با همکاری کانون بسیج ورزشکاران بشرویه را از جمله برنامه های هیات ورزش های همگانی بشرویه به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، بیان کرد.
به مناسبت 31 شهریور ماه و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، به مدت هفت روز به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7550* 6054*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.