به گزارش بعد از ظهر شنبه پایگاه خیری پلیس، سرهنگ فولادی اظهار کرد : با دریافت اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقداری مواد مخدر را از محورهای فرعی سربیشه جابه جا کنند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقیقات دامنه دار و تعقیب و مراقبت های پنهان محل فعالیت سوداگران مرگ شناسایی شد .
وی بیان کرد: مأموران برای اجرای گشت و کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اعزام شدند که در مسیرهای فرعی یک دستگاه خودرو پراید مشاهده شد، در بازرسی از خودرو مورد خاصی مشاهده نشد و در بررسی پلیس و پاکسازی منطقه ،32 کیلو گرم مواد مخدر در قالب سه کوله 16 بسته ای تریاک کشف شد .
سرهنگ فولادی ادامه داد: در عملیات دیگری مأموران پاسگاه حسین آباد سربیشه در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان معروف 30 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند .
وی افزود: در این رابطه شش متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
در سه ماهه نخست سالجاری حدود 9 تن انواع مواد مخدر در خراسان کشف شد؛ دیروز(جمعه) 30تن مواد مخدر غیردارویی حاصل کشفیات نیروهای مقابله ای خراسان جنوبی و کرمان در بند دره بیرجند در آتش سوزانده شد.
2047*دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.