سرگرد حسین خدادادی روز یکشنبه در ستاد هماهنگی و پشتیبانی رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان، افزود: قرارگاه ثامن الائمه از اواخر سال گذشته در این منطقه مستقر شد که این رزمایش با همکاری بسیجیان این قرارگاه به نحو احسن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برای تثبیت امنیت شهرستان 50 نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) جذب شدند و فعالیت خود را به زودی آغاز خواهند کرد.
وی دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاش، عملیات تاخیری را از جمله محورهای این رزمایش ذکر کرد و از مسئولان شهرستان خواست در برگزاری هرچه بهتر این رزمایش با مجموعه بسیج همکاری کنند.
وی همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در هشتم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تعامل خوبی بین نیروی های مسلح منطقه وجود دارد.
به گفته وی مرزهای شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است که تثبیت این امنیت نیازمند همکاری مردم با نیروی های نظامی و انتظامی است.
فرماندار درمیان هم گفت: امنیت بی نظیری در شهرستان وجود دارد که باید با همکاری مردم و نیروی های مسلح این امنیت تثبیت و پایدار شود.
محمد بشیری زاده از دستگاه های خدمات رسان خواست برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش نهایت همکاری را با مجموعه بسیج شهرستان داشته باشند.
به گفته وی باوجود مخالفت و سنگ اندازی دشمنان روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی افزوده می شود.
وی یادآور شد: امینت امروز جامعه به برکت خون شهداست که باید همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
فرمانده انتظامی شهرستان هم گفت: برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس باعث آمادگی بیشتر نیروی های مسلح در شهرستان می شود.
سرهنگ محمود زال بیگی بیان کرد: در دهه 60 ناامنی در فضای شهرستان حاکم بود ولی امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در نقطه صفر مرز با آرامش زندگی می کنند.
وی یادآور شد: برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش از تمام ظرفیت نیروی انتظامی شهرستان استفاده خواهیم کرد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.