دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا روز ولادت حضرت امام رضا(ع) (اول تا 11 ذی القعده برابر با 24 تیر تا سوم مرداد 97) ادامه دارد.
به گزارش روز شنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید فردا (یکشنبه) 31 تیر از ساعت 8 صبح با اهتزاز پرچم متبرک رضوی در صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) آغاز می‌شود.
به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در منطقه 18 حضور می یابند و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و همچنین اهالی منطقه خواهند داشت.
خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت هستند و بسته‌های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.
به گزارش ایرنا اعضای کاروان خادمان رضوی در ادامه برنامه‌های خود در بیمارستان خیریه شهید غیاثی حضور می یابند و سپس به عیادت بیماران در موسسه توانبخشی رعدالغدیر نیز خواهند رفت.
خادمان رضوی همچنین برای حضور در ویژه برنامه ستارگان پرفروغ و جشن میلاد شهدای متولد تیرماه ساعت 16 در موزه شهدای منطقه 18 حاضر می شوند.
برنامه ادای احترام خادمان رضوی به شهدای مدافع حرم منطقه 18 نیز یکشنبه 31 تیر ساعت 17 در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی و با حضور 14 خانواده شهید مدافع حرم منطقه برگزار می‌شود.
پایان بخش ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه 18 با خادمان حرم رضوی است که در قالب جشن استقبال در ساعت 19 برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.
تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.