به گزارش ایرنا «محمدحسین مقیمی» روز دوشنبه در نشست مشترک با فعالان اقتصادی شهرستان قرچک تاکید کرد: مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که تولیدکنندگان در مسیر فعالیت هیچ دغدغه ای جز تولید و اشتغال نداشته باشند.
وی تصریح کرد: تلف شدن وقت و هزینه سرمایه گذاران بخش خصوصی در پیچ و خم های اداری جز ایجاد مشکل برای تولید چیز دیگری در پی ندارد.
مقیمی گفت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و برای مقابله با این تهاجم باید خود را به سلام خودباوری و تکیه بر توان داخلی مسلح کنیم.
استاندار تهر ان بیان کرد: امروز زمان آن رسیده که همچون دوران هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شویم چراکه تجربه این دوران طلایی ثابت کرده اگر از مواضع اصولی خود عقب نشینی کنیم با شکست و خدشه دار شدن استقلال مواجه می شویم.
وی افزود: مردم ایران خوب می دانند که تنها راه برون رفت از مشکلات موجود و فشارهای دشمنان مقاومت، ایستادگی و تکیه بر توان داخلی است.
مقیمی حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش اقتصادی را وظیفه مسئولان در خنثی کردن فشارهای اقتصادی استکبار یاد و بیان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید به صورت جهادی وارد میدان شد.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران کمبود آب در بخش کشاورزی گفت: در شرایط اقلیمی گرم و خشک استان تهران ، چاره ای جز بهره وری در مصرف آب، استفاده از شیوه های نوین آبیاری و حرکت به سمت کشت گلخانه ای نداریم.
در سفر یک روزه استاندار تهران به قرچک که با هدف بررسی مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران انجام شد یک طرح آبرسانی به روستای «قشلاق جی تو» با 820 میلیون ریال اعتبار و کمربندی جنوبی قرچک با 355 میلیارد ریال افتتاح شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.