محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برخی اختلاف نظرهای اخیر پیرامون ساخت ساختمان پلاسکو افزود: استانداری تهران ، شورای شهر ، شهرداری و بنیاد مستضعفان در این زمینه هماهنگی و همکاری کامل داشته و همه مسائل فنی، مهندسی و قانونی که موجب نگرانی برخی نهادها شده بود رعایت می شود.
وی اظهار داشت :رعایت زمان بندی 2 ساله ساخت ساختمان پلاسکو که از عید فطر امسال آغاز شده و درعید فطر سال 99 باید پایان یابد ضروری بوده و موانع پیش رو با همفکری و هم افزایی نهادها حل شود.
وی با با اشاره به اینکه تا شهرداری اجازه ندهد هیچ اقدامی انجام نمی شود عنوان کرد: آنچه برای استانداری تهران مهم است ، رعایت زمان بندی این طرح بوده و استانداری تاکید دارد ساختمان حتما' در روز عید فطر سال 99 مورد بهره برداری قرار بگیرد و برای رسیدن به این هدف هم اکنون مقدمات ساخت این ساختمان از جمله تجهیز کارگاه و طراحی های مورد نیاز انجام شده است.
وی با بیان اینکه این ساختمان در پانزده طبقه ساخته خواهد شد، گفت: برای اینکه زمان ازدست نرود فعلا' 5 طبقه زیرین ساخته می شود تا مراحل بعدی کار اجرا شود.
وی در ادامه افزود: این ساختمان در 2 بخش شمالی و جنوبی به این صورت که بخش شمالی آن با نظرهیات مدیره به جای تخریب مقاوم سازی شده و دربخش جنوبی ساختمان جدیدی بنا خواهد شد و برای آن از شهرداری مجوزهای لازم اخذ خواهد شد.
وی گفت: برای گود برداری این ساختمان باید مجریان نقشه گود برداری را ارائه بدهند که برخی نگرانی ها از سوی مدیران شهرداری پس از گود برداری رها کردن کار ،جایی نداشته و این ساختمان مرحل به مرحله پیشرفت خواهد کرد.
سخنگوی شورای شهرتهران درحاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه نگرانی های مدیران شهربا تاکیدات استاندار در جلسه امروز برطرف شد افزود: خوشبختانه استاندارتهران در این نشست در رعایت مسائل فنی و حقوقی ساخت این بنا تاکید کرد و با پیگیری های مجدانه استانداربرطرف شد.
علی اعطا گفت: در جلسه امروز توافقات خوبی شد و این امیدواری ایجاد شد تمامی ذینفعان به یک جمع بندی مشترک برسند.
تهرام/1109/6139 / 1539 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.