به گزارش ایرنا، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 10 روستای شهرستان ورامین به دلیل جمعیت کم، دهیاری ندارند که این امر موجب کم توجهی دولت برای ارائه خدمات موردنیاز و اجرای طرح های عمرانی برای بهسازی و عمران این روستاهها نشده است.
وی اظهار داشت: برهمین اساس سال گذشته 26 میلیارد و 790 میلیون ریال اعتبار صرف اجرای طرح های عمرانی و بهسازی دراین روستاههای کم جمعیت شهرستان ورامین شد.
یوسفی افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه های عمران روستایی از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین و اختصاص یافته است.
وی، بهسازی معابر و جدول گذاری در روستاههای ایجدانک، قشلاق شمس آباد، حاجی آباد سالار و اقبالیه، نوسازی و بهسازی شبکه برق روستای تجره ، احداث پل در روستای حصار کوچک و آسفالت و بهسازی شبکه آب و برق روستای حصار سرخ را از جمله پروژه های عمرانی اجرا شده در روستاههای فاقد دهیاری شهرستان ورامین عنوان کرد.
فرماندار ورامین همچنین با اشاره به طرح های اجرا شده برای حمایت از جامعه عشایری شهرستان، گفت: 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و رفاهی عشایر جنوب دشت ورامین هزینه شده است.
شهرستان ورامین با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.