به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت ،سردارحسین رحیمی صبح امروزدر این مراسم که با حضور خانواده های جانبازان شهید، جانبازان، شهدا و مفقودالاثر، در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزارشد با تاکید بر مقام والا و با ارزش خانواده شهدا، جانبازان و مفقودالاثر، اظهار داشت: ارزش انسان به ثروت و زیبایی نیست، بلکه به باورها و اعتقادات است و این روح بلند انسانی است که ماندگار است.
وی با اشاره به روز میلاد حضرت زینب کبری(س)، ایشان را اسوه پایداری و استقامت خواند و افزود: تک تک افراد جامعه ما ، مادران و همسران جانبازان و شهدا، را مایه عزت، سربلندی و مباهات خود می دانند و به روح انسانی و دینی آنها افتخار می کنند.
سردار رحیمی، با تاکید بر این مطلب که صبر خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس استقامت و ایثار است، تصریح کرد: شما الگوی خانواده های اسلامی هستید.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ‌بعد از 40 سال از انقلاب و تقدیم 300 هزار شهید و هزاران جانباز، دشمن دست از سر ما برنداشته است و برنخواهد داشت ، تاکید کرد: خانواده‌های جانبازان با عملکرد ایثار گونه خود در تهران بزرگ افتخار آفرینی کردند و ما برای پاسداری از انقلاب آرمان‌های امام و رهبری و پاسداری از آرمان‌های جانبازانمان با تمام قوا ایستاده‌ایم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت : ما با وجود تمام مشکلاتی که گاهاً وجود دارد تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم خون شهدا و ایثارگری جانبازانمان به هدر رود.
وی ادامه داد : اینکه امروز چهار نفر از اراذل و اوباش بیایند و بخواهند به این نظام و آرمان‌های انقلاب لطمه بزنند شدنی نیست و ناجا و دستگاه های امنیتی هم با اقتدار کامل با آنها برخورد خواهد کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.