به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، دشمنی خود را با جهان اسلام علنی کرده اند، عده ای از عناصر مزدور و فتنه گر، نقش غلامان و نوکران بی مغز و بی روح بتکده های دوران جاهلیت را پیاده می کنند و منافع آمریکا را دنبال می کنند.
وی افزود: این افراد بزرگترین ننگ جهان اسلام محسوب می شوند و به اسم اسلام، به جبهه کفر و باطل کمک می کنند.
وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت ایران اسلامی برای مقابله با کفر و استکبار با هیچ کس ملاحظه نمی کند و با اقتدار در برابر آنان ایستادگی می کنند.
اسماعیلی با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف گفت : آمریکا و اسرائیل دشمن شماره یک جهان اسلام هستند و با این اقدام ، دشمنی خود را علنی و علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام جنگ کرده اند.
وی تأکید کرد: ملت های مسلمان در برابر این توطئه بزرگ نیز ایستادگی کرده و با وحدت ، همدلی و مقاومت ، این نقشه شوم را خنثی می کنند.
امام جمعه قرچک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک با گرامیداشت 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل گفت : انقلاب ملت ایرانی ، انقلابی فرهنگی بود و تمامی ابعاد فکری و فرهنگی نظام باید در مسیر اسلام ناب محمدی باشد.
وی گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه تولید فرهنگ اصیل اسلامی و اصلاح موارد آلوده و وارداتی و بیگانه را بر عهده دارد چرا که دشمن تلاش دارد تا با توطئه و حیله و بهره گیری از عناصر وابسته داخلی ، این فرهنگ ناب را خدشه دار کند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.