به گزارش ایرنا، هادی رحمتی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کهریزک گفت: این تغییرات اساسی در اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان تهران دلیل برعملکرد ضعف اعضای دوره چهارم نیست بلکه مردم با این تغییرات اساسی به دنبال افزایش سرعت توسعه شهرهای خود هستند.
وی با بیان اینکه شهرداران به عنوان مدیران شهری و اعضای شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان شهری باید با برنامه ریزی مدون و بر اساس قانون حرکت کنند اظهار داشت: مسئولان شهری باید با استفاده از تکنولوژی های نوین در ایجاد شهری سالم، ایمن و توسعه یافته تلاش کنند.
رحمتی با بیان اینکه شهردار و اعضای شورای شهر زمانی می توانند خدمات ارزنده به مردم بدهند که چالش ها و تهدیدهای شهر خود را به خوبی بشناسند عنوان داشت: شهر کهریزک مشکلات عدیده ای در حوزه محیط زیست، صنوف، اتباع دیگر کشورها و حمل و نقل شهری دارد که باید مسئولان جدید این شهر این موضوعات را در دستور کار خود قرار دهند.
وی یادآور شد: بهبود محیط و تاسیسات شهری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیازمند مطالعات و پژوهش های فراوان است که باید مسئولان جدید شهر کهریزک با پیش بینی های لازم جلوی هر گونه توسعه ناموزون، ساخت و ساز های غیر مجاز و تصرف اراضی را در این شهر بگیرند.
رحمتی در ادامه به مشکلات شهرداری کهریزک اشاره کرد و ابراز داشت: تورم نیروی کار و سامان دهی امور مالی شهرداری، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های طرح های در دست احداث از بزرگترین مشکلات شهرداری این شهر است.
در ادامه این برنامه شهردار جدید کهریزک با بیان اینکه بزرگترین خواسته اعضای شورای شهر کهریزک برون رفت از مشکلات فعلی است اظهار داشت: شهرداری طی 100 روز اول خدمت طرح های مناسبی را ارائه خواهد کرد و مردم ثمرات آن را خواهند دید.
اسماعیل نعمت زاده ادامه داد: نقاط قوت شهرداری کهریزک وجود پرسنل و نیروی انسانی پرتلاش است که اگر این نیروها با مجموعه سایر ادارات همدل و همزبان شوند شاهد گام های بلندی در سطح این شهر خواهیم بود.
وی در ادامه توصیه های استاندار تهران مبنی بر رعایت قانون و رعایت عدالت در برخورد با مردم و کارکنان شهرداری را منشور عملکرد شهرداری کهریزک اعلام کرد و بیان داشت: مدیریت شهری کهریزک از هر گونه تبعیض و ناعدالتی به شدت پرهیز خواهد کرد.
مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کهریزک روز چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهرداری کهریزک برگزار شد.
گفتنی است: در این برنامه اسماعیل نعمت زاده به عنوان شهردار جدید معرفی و از تلاش های رامین عربی شهردار سابق قدردانی شد.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
3218//1348
خبرنگار: امیر جعفری**انتشار: محمد آجورلو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.