به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک افزود: قرارگاه فرماندهی باطل و دشمنی با اسلام در آمریکا قرار دارد و مدال جهانی استکبار در اختیار سیاست مداران این کشور است.
وی اظهار کرد: آمریکا همواره با سیاست های خصمانه و توطئه های فراوان فتنه برپا کرده و آرامش و آسایش ملت های مظلوم را بهم می زند و نمونه جنایات آن ها را می توان در فلسطین، عراق، سوریه، افغانستان، بحرین، یمن، میانمار و حتی کشورهای غیر اسلامی مشاهده کرد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان گفت: به گفته ایشان، آمریکا حتی به کسانی که به امید و کمک آن ها نشسته بودند نیز رحم نکرد و دولت مصدق و کودتای 28 مرداد را نمونه ای از ناجوانمردی آمریکا اعلام کردند.
اسماعیلی بیان کرد: مردم ایران باید بدانند که در راه حرکت به سمت آرمان ها، آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.
وی تأکید کرد: مردم ایران با تأسی از شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و شهیدان دانش آموزی همچون حسین فهمیده روز 13 آبان در راهپیمایی ضد استکباری شرکت کرده و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.
امام جمعه شهرستان قرچک افزود: در شرایطی که آمریکا دشمنی خود را علیه ملت ایران به وضوح نمایان ساخته ، بیش از هر زمان دیگر به مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار نیاز داریم و هیچ کس حق ندارد تا در برابر آمریکا کوتاه آید.
وی گفت: این که برخی از افراد کوته فکر تصور می کردند با کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا و سازش با این کشور ، همه مشکلات موجود حل می شود نشان از عدم شناخت صحیح از دشمن است؛ مردم ایران هیچ گاه با دشمن قسم خورده، عهد شکن، دروغ گو و غیر قابل اعتماد همراه نمی شوند.

خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.