به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: باید تلاش کنیم از بار تردد از مرز مهران کاسته و انتقال زائران از سایر مرزها انجام شود.
وی گفت: بیمه زائران برای درمان های سرپایی و فعالیت هلال احمر انجام می شود.
گودرزی افزود: ستاد اربعین استان تهران قرار است با میزبانی از زائران اربعین در نجف برنامه ریزی پذیرایی از 50 هزار زائر را در هر وعده غذایی روزانه داشته باشد و 70 هزار زائر در نجف اسکان داده خواهند شد.
سخنگوی ستاد اربعین حسینی استانداری تهران اظهار کرد: سال گذشته بیش از 2.5 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند.
علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین استانداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی کمیته ارائه داد.
استفاده از فضای مجازی برای ارتباط با مدیران و اطلاع رسانی مردم و راه اندازی شبکه های اجتماعی و صفحه ویژه اخبار اربعین در سایت ها و رسانه ها از جمله موضوعات مورد تاکید در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی استانداری تهران بود.
جلسه کمیته اطلاع رسانی، امور فرهنگی، مستندسازی و امور گمشدگان ستاد اربعین استانداری تهران با حضور علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد، حمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد و اعضای کمیته برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.