ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان دماوند روز سه شنبه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر و تشکر از تلاشگران نیروی خدوم انتظامی و نظامی، اظهار کرد: تامین امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش های نیروهای انتظامی در کشور و منطقه است که استقرار فرمانده ایی و یا کلانتری در یک شهر علاوه بر حضور بموقع نیروهای انتظامی می تواند در ایجاد امنیت روانی موثر باشد.
وی ادامه داد: داشتن ارتباط منسجم بین مردم و نیروی انتظامی در کاهش تخلفات و جرائم تاثیر بسزایی دارد در صورتی که مردم نیروی انتظامی را از خود و نیروی انتظامی خود را از مردم بدانند؛ در این شرایط مشارکت مردم دوچندان خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه برخورد به موقع با جرائم و پیشگیری از هرگونه تخلف در ایجاد امنیت یک منطقه موثر است، گفت: نیروی انتظامی با توجه به مشکلات و محدودیت هایی که داشته، طی سالهای اخیر از هیچ کوششی برای امنیت کشور چه در حوزه داخلی و چه در مرزها و مبارزه با جرم و جنایت دریغ نکرده و این مهم با انگیزه و تلاش های شبانه روزی محقق شده است.
محمودی فرد به احداث ساختمان کلانتری 16 منطقه مهرآباد در بخش رودهن اشاره کرد و گفت: این مکان که در اختیار شورای روستای مهرآباد قرار داشت، به همت شورا و با هماهنگی فرمانداری و بخشداری هم اکنون به نیروی انتظامی و کلانتری اختصاص یافت تا علاوه بر تامین امنیت روستای مهرآباد، امنیت شهرک مسکونی مسکن مهر این منطقه نیز تامین شود.
فرماندار دماوند گفت: این ساختمان و استقرار کلانتری در این منطقه، علاوه بر پیشگیری از جرائم و ایجاد آرامش روانی، تاثیر بسزایی در حضور بموقع نیروهای انتظامی در هنگام وقوع جرم دارد.
لازم به ذکر است، شهرستان دماوند دارای ستاد فرماندهی شهرستان، فرماندهی انتظامی بخش رودهن، پاسگاه انتظامی 17 جابان و 6 کلانتری در پنج شهر دماوند، آبسرد، کیلان، آبعلی و رودهن است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.