به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، ایلوش وزیری افزود: ستاد استقبال از مهر از روز شنبه اول مهرماه در مرکز کنترل ترافیک پایتخت به مدت یک هفته از ساعت 6:30 تا 10 و 16 تا 21 تشکیل خواهد شد.
وی از استقرار 22 گروه تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی و ایستگاه های BRT و 17 گروه تعمییر و نگهداری شبکه زیر ساخت دوربین های نظارت تصویری و تابلوهای متغیر خبری و دیگر تاسیسات سیستم های حمل و نقل هوشمند در سطح شهر، به منظور تسریع در رفع نواقص احتمالی خبر داد.
وزیری اظهار کرد: بهینه سازی زمانبندی و فازبندی چراغ های راهنمایی متناسب با احجام ترافیکی، درج پیام در تابلوهای متغیر خبری در سطح شبکه معابر به منظور اطلاع رسانی و نیز افزایش اکیپ های اجرایی به منظور رفع نواقص برقی، عمرانی و ارتباطی در روزهای پایانی شهریور ماه و نیمه اول مهر ماه از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل در ترددها در شهر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی است.
به گفته وی در ستاد استقبال از مهر نمایندگان تمام ارگان های مسئول و تاثیر گذار بر مدیریت ترافیک مانند پلیس راهور، آموزش و پرورش، سازمان آتش نشانی، اورژانس و ارگانهای خدماتی و امدادی حضور خواهند داشت.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.