به گزارش خبرنگار ایرنا, عبدی افتخاری روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات اسکی استان تهران که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه ورود بخش خصوصی می تواند به توسعه ورزشی، توریسم و گردشگری اسکی کمک شایانی کند، افزود: در این مسیر هیات های اسکی استانهای البرز و تهران به عنوان بازوان توانمند این فدراسیون و نقش تاثیرگذاری در جذب بخش خصوصی دارند.
وی به تاسیس مدارس و باشگاه های نوپای اسکی با کمک بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد: آیین نامه مدارس و باشگاههای اسکی از 11 شهریور ماه به تمامی هیات های استانی ابلاغ خواهد شد.
رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به اینکه این آیین نامه پس از سالها در کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان تصویب شده است، ادامه داد: با وجود این آیین نامه مدارس اسکی به صورت مجزا و با نظارت هیات های ورزشی در هر پیست به فعالیت می پردازند.
افتخاری از اجرای طرح استعداد یابی در استانهای فارس و تهران خبر داد و گفت: در این پایگاههای استعداد یابی ورزشکاران 9 تا 12 سال دختر و پسر آموزش های حرفه ای اسکی را فرا می گیرند.
وی با اشاره به اینکه تربیت نوآموزان،اخلاق مداری و هدفگذاری برای آینده 3 اصل مهم برای توسعه ورزش اسکی است، ادامه داد: در این راستا هدف گذاری فدراسیون کشف بیش از هزاراستعداد در استان تهران است.
رضا گلمحمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این مجمع با اشاره به اینکه ورزشکاران تهران سرآمد اسکی کشور هستند، گفت: نتایج این ورزشکاران در رقابت های بین المللی گواهی بر این مدعا است.
به گفته وی، استانهای تهران و البرز باید در تصمیم سازی های کلان اسکی کشور سهم پررنگ تری داشته باشند.
گلمحمدی با اشاره به وجود پیست های اسکی دربندسر، آبعلی، شمشک و دیزین در تهران خاطرنشان کرد: با حمایت بخش خصوصی می توان استعداد های بالقوه استان تهران را به فعل تبدیل کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.