مجید نصرالله نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم سفرهای شهروندان و تردد خودروهای سبک از ساعت 8 صبح امروز تا 24 امشب تردد هر گونه کامیون و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی درمسیر آمل- تهران و بالعکس ممنوع است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان تهران نیز گفت: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای هراز- تهران محدوده امامزاده هاشم تا سه راهی مشا سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: در مسیرهای فشم و کرج به تهران تردد خودروها بصورت نیمه سنگین در جریان است.
وی پیش بینی کرد از عصر امروز (جمعه) تردد خودرها در مسیرهای شمالی استان به سمت تهران افزایش یابد.
به گفته نصرالله نژاد در حال حاضر تردد خودروها در تمامی بزرگراه ها و آزاد راهها به ویژه مسیرهای قم، ساوه، فیروزکوه و دماوند به سمت تهران و بالعکس بصورت روان و عادی در جریان است.
وی از همه مسافران خواست قبل از سفر از سلامت فنی خودرو خود آگاه باشند و به هنگام سفر با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به شهروندان توصیه کرد جهت آگاهی از آخرین وضعیت جاده های استان به شماره تلفن 77909090-021 مرکز مدیریت راههای استان تهران و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده های سایر استان ها با سامانه 141 تماس حاصل کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.