به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه با همراهی مجیدی معاون برنامه ریزی، موسوی معاون عمرانی، حسین توکلی بخشدار کهریزک، جمعی از مدیران ادارات شهرستان ری و دهیاران بخش کهریزک از روستاهای این بخش بازدید کرد.
فرماندار و هیات همراه از روستاهای قلعه پروان، قمصر، قلعه نوچمن، اسماعیل آباد معین، عبدل آباد و دوتویه بخش کهریزک دیدار کردند.
جمالی پور در این دیدار ضمن گفت و گو با مردم و مسئولان روستاهای کهریزک، مسائل و نیازهای امنیتی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و طرح های عمرانی نیمه تمام و مشکلات مرتبط با حریم ها را در این روستاها مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر کرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: اهم مصوبات این بازدید در جهت اصلاح شبکه آبرسانی، ساخت مخازن آب شرب، انتقال آب و بازسازی و به سازی راه های روستایی است.
جمالی پور در ادامه به مصوباتی که حریم داخلی روستاهای بخش کهریزک را دربرمی گیرد اشاره کرد و افزود: جدول گذاری و بهسازی معابر، آسفالت خیابان ها، حل مشکلات عمرانی، بازسازی و بهسازی برخی مدارس و توجه به حوزه بهداشت ودرمان بخش دیگری از مصوبات بازدید امروز بود.
وی ادامه داد: فرمانداری ویژه شهرستان ری پیرو سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت شتاب توسعه روستاها و رفع موانع و مشکلات روستاهایی در جهت بقاء جمعیت در این مکان های استراتژیک اعتبارات خوبی برای روستاها بخش کهریزک در نظر گرفته است.
جمالی پور اصلاح و بهینه سازی شبکه آب رسانی روستای قلعه پروان، کمک به روند اجرایی پروژه تعریض و تامین روشنایی راه روستاهای مجید آباد به قمصر، کمک به زیرسازی و آسفالت روستاهای عبدل آباد به تورقوزآباد و جدول کشی و بهسازی پیاده رو و خیابان وردی روستای اسماعیل آباد معین را از مصوبات نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای کهریزک عنوان کرد.
وی همچنین در خصوص نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی بخش کهریزک گفت: فرمانداری ویژه شهرستان ری در انتظار جمع بندی نهایی هیت نظارت مرکزی انتخابات است و به زودی نظر این هیات اعلام و به اطلاع مردم این بخش خواهد رسید.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.