یوسف بهارلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این روزها و شرایط خاص کنونی کشور باید با امید و نشاط به سمت تغییر و تحول حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه جهان در حال تغییر است و اصل ثابت در جهان هستی نیز بر پایه همین تغییرات است، افزود :در شرایط حاضر توجه به رویکردهای علمی و تقویت و تزریق تکنولوزی های جدید، امری اجتناب ناپذیر است.
بهارلو با تاکید بر ایجاد فضای خلاق و ایده پردازانه، تصریح کرد: تلاش و کوشش بیشتر و مداومت و پیگیری دو اصل مهمی است که باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد.
این مقام مسئول با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری در اموری که به ما سپرده شده است، عنوان کرد: وقت گذاری، خوب شنیدن، دقت کردن و به موقع عمل نمودن هنر یک مدیر موفق است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر حرکت به سمت دولت الکترونیک، خاطرنشان کرد : در شرایط کنونی که به دلیل شیوع بیماری کرونا موظف به رعایت فاصله اجتماعی هستیم.
وی اضافه کرد: شرایط کنونی بهترین فرصت مناسب در جهت توسعه دولت الکترونیک و استفاده بهینه از ظرفیت های آن و در این راستا باید بسترهای لازم را فراهم سازی کنیم.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.