یوسف بهارلو روز پنچشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در راستای تحقق بخشی به اهداف دولت الکترونیک تلاش های ارزنده ای را انجام داد و بر همین اساس مورد تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قرار گرفت . 

وی با تاکید بر تسریع در انجام امور و صرفه جویی در وقت و هزینه ، خاطرنشان کرد: توجه به اهداف دولت الکترونیک علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، شفافیت و قانون مندی را نیز با خود به همراه دارد که بسیار قابل توجه می باشد .
این مسئول سرعت عمل و دسترسی به منابع مختلف را از دیگر ویژگی های اهداف دولت الکترونیک دانست و افزود: در جهان پرسرعت و دیجیتالی امروز دیگر روش های سنتی پاسخگو نیست و باید در مسیر توسعه اهداف دولت الکترونیک حرکت کرد.
گفتنی است در متن تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آمده است : در راستای پیشبر و راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و در جهت تحقق دولت الکترونیک و اهداف ترسیمی دولت تدبیر و امید در سال ۹۸ که مزین به شعار رونق تولید است ، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مصدر خدمات ارزشمندی گردیده است که بدینوسیله از تلاش های ارزشمند شما تقدیر می گردد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.