به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تقارن اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با این ایام اظهارداشت: این اداره کل در راستای انجام ماموریت‌های ذاتی خود و همگام با سایر نهادها و سازمان‌ها در قالب اجرای برنامه‌های متنوع اقدام به پاسداشت و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌کند.

وی گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تأکید بر بیانیه گام دوم و با عنوان «گام دوم، سال اول» در حال اجرا است.

رفیع با اشاره به آغاز دهه پنجم از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران در این ایام با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز جمعه ۲۷ دی ماه امسال و نامگذاری روزهای این دهه بر اساس مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی و در سطح مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، نواختن زنگ حماسه در مدارس منتخب، برپایی ۲۲ پردیس فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بخش‌های مختلف با موضوع‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی و ایجاد جلوه بصری شهر، عطرافشانی گلزار شهداء در روز ۱۷ بهمن ماه را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

رفیع اظهارداشت: برگزاری جشن پیروزی و یادواره شهدای انقلاب اسلامی، ترور و مقاومت در مساجد منتخب و سرای محلات، توزیع محصولات و هدایای فرهنگی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مکان رویدادها و خاطره‌های انقلاب اسلامی و فضاهای پرتردد سطح شهر و مشارکت فعال در برنامه‌های مختلف فرهنگی سایر نهادهای مردمی در پایتخت در حال انجام است.

جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، امسال ایام الله دهه مبارک فجر با اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش همزمان شده است.

نیروهای دولت تروریست آمریکا روز جمعه ۱۳ دی‌ماه در یک حمله هوایی سردار شهید سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق  را به همراه هشت نفر دیگر  هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.