به گزارش ایرنا، نصرت‌الله لطفی روز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) در محل مرقد امام اظهارداشت: عملکرد این شورا در پایان دادن به اغتشاشات سال ٧٨، فتنه ٨٨ و شورش ٩٦ کاملا مثبت و تاثیرگذار بود؛ ورود به‌موقع مردم در این صحنه ها دستاورد بزرگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه وقایع سال ٩٦ طی سه روز در ٩٢ شهر کشور توسط دشمنان گسترده شد، اضافه کرد: راهنمایی و هدایت درست مردم که باعث حضور آنان در روز ١٣ دی شد، کار بزرگی بود که این شورا به موقع انجام داد.

نصرتی گفت:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یاور نظام اسلامی به دنبال بصریت افزایی، ایجاد همدلی و وحدت در میان اقشار مختلف انقلاب است.

وی با بیان اینکه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا غیردولتی است، عنوان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) وظیفه اصلی این شورا سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم است.

نصرتی ادامه داد: نهاد هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهل سال گذشته در هر زمان که نظام اسلامی نیازمند حضور مردم در صحنه بوده است به‌خوبی وارد عمل و موجب خروش مردم در صحنه شد.

وی اظهار داشت: این نهاد انقلابی با هم افزایی بین دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی افتخار دارد بستر و زمینه حضور مردم را در مناسبت های مختلف از جمله ٢٢ بهمن، ١٣ آبان، ١٥ خرداد و سایر رویدادها داشته باشد.

نصرتی با بیان اینکه یکهزار عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی در کشور برگزار می‌شود، هدف اصلی از برگزاری این برنامه ها را شناسایی هر چه بهتر وظایف و اهداف این نهاد انقلابی به مردم و به ویژه جوانان است.

۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.