به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام منتظرند تا پس از خشکسالی در کشور به مردم صدمه وارد کنند، ولی بارش نزولات جوی نگرانی های مربوط به کم آبی را برطرف کرد.
وی تصریح کرد: فروکش کردن سفره های زیرزمینی آب باعث وقوع پدیده فرونشست در دشت ورامین تا 35 سانتی متر در سال شده بود که امید می رود با بارش های صورت گرفته این مشکل نیز متوقف شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان های کشور گفت: وقوع سیل در کشور، حادثه تلخ و غم انگیزی است که در یکصد سال اخیر بی سابقه بوده ولی باید به لایروبی و احداث حریم رودخانه‌ها توجه شود.
وی با تأکید بر لزوم امداد رسانی و جمع آوری کمک های مردمی به مردم سیل زده گفت: سیل بسیاری از مغازه ها، سرمایه و خانه های بسیاری از هموطنان را با خود برده و همه موظفند تا با سخاوت و همدلی به این مردم کمک کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و نیز صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب و مواجهه با فتنه‌ها خوش درخشیده است.
امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: در جریان سیل اخیز نیز سپاه در کنار ارتش، بسیج و نیروی انتظامی به یاری مردم شتافتند و از عمق فاجعه کاستند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.