به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در مسجد الغدیر ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان اظهار داشت: مرحله دوم انقلاب اسلامی بعد از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال آغاز شده است.
وی در ادامه با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: جوانان فرهیخته بیانیه ارزشمند ایشان را مطالعه کنند و با توجه به نکات برجسته و راهنمایی‌های حکیمانه مقام معظم رهبری برنامه ریزی کنند.
امام جمعه شهر پردیس گفت: در این بیانیه ارزشمند از جوانان خواسته شده با عزمی راسخ به دنبال طرح و برنامه های دقیق و منسجم باشند و با همکاری گروه‌های علمی در داخل و خارج از کشور بیش از پیش برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی تلاش کنند.
توسلی در ادامه اظهار داشت: فرهیختگان و اهل قلم دهه پنجم انقلاب را بر مبنای هفت سرفصلی که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده طراحی و برنامه ریزی کرده و به سمت تحقق آن اهداف گام بردارند.
وی عنوان کرد: طی 40 سال گذشته تجربیات تلخ و شیرین بسیاری داشتیم، برخی از مسئولین وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند و کاستی هایی به مردم فهیم تحمیل شد اما امروز در دنیا با وجود توانمندی های علمی ، نظامی، پزشکی سرفراز هستیم.
امام جمعه شهر پردیس گفت: دشمنان نقاط قوت ما را زیر سوال می برند و تلاش می کنند تا آنها را به نقطه ضعف تبدیل کنند.
توسلی در ادامه اظهار داشت: توانمندی علمی خود را در رشته های هوا و فضا، نانو، علوم هسته ای و .. را از هیچ کشوری دریافت نکردیم و پیشرفت های علمی خود را مدیون جوانان دانشمند خود هستیم.
وی گفت: دردوران گذشته توانایی ساخت سیم خاردار را نداشتیم و امروز با تکیه بر توانمندیهای علمی جوانان دانشمند کشورمان صاحب موشک‌های دوربرد نقطه زن تا فاصله 2 هزارو پانصد کیلومتر هستیم.
امام جمعه پردیس در ادامه ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم دو شهر پردیس و بومهن در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانه ای از اقتدار مردم ما در مقابل دشمنان بود و بنا به تشبیه مقام معظم رهبری ، راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی بود، دوست و دشمن به تماشای حماسه بزرگ مردم ایران نشستند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد .
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.