به گزارش ایرنا، سردار فرامرز اخلاقی روز یکشنبه در جلسه شروع به کار دور دوم بازرسی و نظارت قرارگاه جهادی آموزش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که در ستاد فرماندهی شرق برگزار شد اظهار داشت: آموزش به عنوان یکی از مباحث مهم و اساسی در کار نیروی انتظامی است.
وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف تشکیل قرارگاه جهادی، تربیت، آموزش و ارتقاء سطح توانمندی های کارکنان ناجا در انجام ماموریت ها است تا به واسطه آن هزینه های ناجا کاهش یابد.
وی اظهار داشت: کنار هم بودن دانش، مهارت و آموزش برای نیروی انسانی در کنار به کارگیری از نیروهای خلاق، ماهر و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اخلاقی گفت: در قرارگاه جهادی تلاش می شود تا در بستر نظارت‌های راهبردی، تمامی برنامه‌های آموزشی به‌ صورت مستمر توسط مسئولان و کارکنان مورد توجه قرار گیرد تا با اجرایی شدن برنامه ها، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در بستر انجام موفقیت آمیز ماموریت های مختلف، افزایش یابد.
وی تأکید کرد: در برنامه‌ریزی آموزشی پلیس، باید فرصت ها، تهدیدها و توانمندی‌ها شناسای شود و تلاش شود تا پلیس در راستای خدمت‌رسانی به مردم، بهترین عملکرد را داشته باشد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.