به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه افزود: در شرایط فعلی کشور، برخی با لابی گری روز به روز شادتر می شوند و در مقابل، میلیون ها نیازمند به مرگ خود راضی هستند.
وی خطاب به مسئولان کشور ادامه داد: اگر به حمایت مردم امیدوارید که سرمایه حقیقی جامعه و عامل پیروزی و بقا انقلاب اسلامی هستند، باید به معیشت و مشکلاتشان توجه کنید.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه اظهار داشت: ریاست جمهوری کشور با سخنرانی قاطع خود در سازمان ملل درخشید و اقتدار ایران را در برابر کسانی که می خواهند ما را به انزوا بکشانند، نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: ایشان در سیاست خارجه پیش روی خوبی داشتند، اما در داخل مردم تحت فشار هستند، قیمت اقلام چندین برابر شده و ساعت به ساعت تغییر می کند، پس چه کسی باید بازار را کنترل کند؟
امیری ارجمند با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: دشمنان بدانند ملت ما هر چند نفر شهید بدهند، دست از اسلام، نظام و ولایت بر نمیدارند.
وی تصریح کرد: انتظار داریم نیروهای مسلح همانطور که با موشک های نقطه زن در سوریه با گروهک داعش برخورد کردند، در اسرع وقت سرسختانه و قاطع بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.
شهرستان فیروزکوه با 34 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.