به گزارش ایرنا، بخشدارمرکزی دیلم در این آیین در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت فاطمه(س) این شهرستان گفت: راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه کنترل مواد غذایی شمال استان در دیلم نوید بخش و نشان از اهتمام ویژه دولت و مسئولان به سلامت مردم است.
محمدباقر گله گیر افزود: توجه و خدمات ارایه شده دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت، رضایتمندی مردم این منطقه را دربرداشته است.
یحیی رضایی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: افتتاح آزمایشگاه آب و مواد غذایی دیلم در کنترل بیشتر اماکن تولید و عرضه مواد غذایی و به حداقل رساندن مدت آزمایش و هزینه های مرتبط با آن موثر است.
وی افزود: با توجه به اینکه کالاهای وارداتی از کشور های حاشیه خلیج فارس در گمرک دیلم تخلیه می شود، راه اندازی آزمایشگاه در تامین امنیت غذایی هرچه بیشتر مردم ضروری بود که تحقق یافت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: آزمون های مربوط به غذاهای رستورانی، سلامت روغن های خوراکی، تعیین درصد الکل و سلامت لبنیات در این آزمایشگاه انجام می شود که در آینده تعداد آزمون ها افزایش خواهد یافت.
محمود ذاکری افزود: باتوجه به نزدیکی دیلم به شهرستان های بهبهان، هندیجان و ماهشهر در استان خوزستان، آزمایشگاه آماده پذیرش نمونه از این شهرستان هاست.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.