به گزارش ایرنا، قائم مقام امورشعب سازمان مردم نهاد موسسه خیریه آبشارعاطفه های استان بوشهر روز دوشنبه در این آئین در دشتستان گفت: این جهیزیه ها تا نیمه شعبان درشهرهای این استان از جمله بوشهر، برازجان، گناوه، کاکی، خورموج، دیر، شُنبه، تنگ ارم، آبپخش، شبانکاره، سعدآباد، کلمه، دلوار و اهرم در بین نوعروسان توزیع می شود.
لیلا رزمجو با اشاره به اینکه ارزش هر سری جهیزیه تهیه شده معادل 35 میلیون ریال است افزود: این موسسه امسال برای تهیه 278 جهیزیه هشت میلیارد و 340میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.
وی اظهار کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه های امام رضا (ع) با هدف برطرف کردن فقر و محرومیت در 10 شهرستان استان تاسیس شده و بیش از چهار سال از آغاز فعالیت آن می گذرد
رزمجو بیان کرد: یکی از خدمات خیریه موسسه آبشار عاطفه ها کمک به ازدواج جوانان است که با کمک های نقدی و غیر نقدی خیران هر سال به مناسبت میلاد امام زمان(ع)، امام رضا(ع) و ولادت حضرت زینب کبری (س) اقدام به خرید و جمع‌آوری اقلام جهیزیه نوعروسان نیازمند وبرپایی جشن ازدواج آسان و مانور اهدای جهیزیه می کند.
وی افزود: نیکوکاران می توانند با ارسال کمک های خداپسندانه خویش، این خیریه را در پیشبرد هدف های والای انسان دوستانه و کمک به مستمندان و حل مشکل ازدواج جوانان نیازمند کمک کنند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.