به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان درهای اتاق خود را باز و پاسخگوی آنان باشند.
وی با تقدیر از زحمات یکساله مسئولان گفت: سپردن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار و توفیقی است و باید از این فرصت که رضایتمندی مردم را بدنبال داشته باشد بهره ببرند.
فرماندارگناوه اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرستان از نقاط نفت خیز قدیمی کشور است و سالیان متمادی از امکانات این منطقه استفاده می شود نیاز است که پیوست های فرهنگی در حوزه نفت شامل این منطقه شود.
وی گفت: این شهرستان تاکنون از پیوست های فرهنگی حوزه نفت بهره ای نبرده و از نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی انتظارداریم دراین زمینه رایزنی کند.
پاک نژاد با بیان اینکه استفاده از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی از شعارهای دولت است، افزود: در حوزه های مدیریت و معاونت دستگاه های اجرایی این شهرستان از جوانان و بانوان استفاده شود.
وی بیان کرد: درصورتیکه طرحی آماده افتتاح و اجراست آنهارا به ایام خاص نگذاریم تا مردم زودتر از مزیت های این طرح ها استفاده کنند.
فرماندارگناوه ادامه داد: باتوجه به جمعیت زیادی که در تعطیلات نوروز وارد این شهرستان می شود ستاد خدمات سفر فعالیت خود را از ماه ها پیش آغاز و با تشکیل کمیته های 12 گانه نشست های متعدد برگزار و تصمیم های خوبی اتخاذ شد.
وی بیان کرد: اگرچه خدمات دهی به جمعیت میلیونی مسارفران در این منطقه در نوروز دشوار و سخت است اما مسئولان کمیته های ستادخدمات سفر و دستگاه های اجرایی در حد توان و داشته های خود به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد.
بخشدارریگ گفت: ستادخدمات سفر این بخش نیز تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده این منطقه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است
مسعود شیرافکن افزود: مهیاشدن مکان مناسب برای گردشگری دریایی توسط شهرداری، نظافت و پاکسازی شهر، برپایی جشنواره مجسمه های شنی و غذایی در شهر و روستاهای ساحلی جزیره شمالی و جنوبی، تامین دارو، برنامه های نشاط اجتماعی در شهر و روستا و آماده شدن مدارس برای اسکان از مسافران و گردشگران از عمده برنامه های پیش بینی شده ستاد خدمات سفر در تعطیلات نوروز است.
وی خواستار اختصاص نجات غریق دریایی به این بخش در تعطیلات نوروز و ممانعت از تردد شناورها و قایق های بدون مجوز در گشت های تفریحی نوروزی شد.
دراین نشست مسئولان کمیته های ستادخدمات سفر گزارشی از عملکرد حوزه های خود ارایه کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.