به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز شنبه در نشست با معاونان کمیته امداد استان بوشهر افزود: این کمک های نقدی و غیرنقدی شامل کیف، کفش، لباس، سبد کالایی و لوازم خانگی در قالب چهار طرح استانی، هدیه نوروزی ایتام، تامین ارزاق و پوشاک شب عید نیازمندان، کمک به بیماران نیازمندان (طرح شفا)، کمک به مسکن نیازمندان ( طرح رضوان) میان نیازمندان توزیع شد.
وی رشد کمک های جمع آوری شده در مقایسه با جشن نیکوکاری سال 94 را بیش از140 درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پیام مهربانی و حس نوع دوستی مردم استان در طول سال جدید هم بیش از پیش توسعه و افزایش داشته باشد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از حضور گسترده مردم نیکوکار استان، همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، ائمه جمعه و جماعات و دستگاه های همکار در جشن نیکوکاری به ویژه صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.
لطفی یادآور شد: هموطنان و هم استانی ها همچنان می توانند از طریق شماره حساب 0105753975009 کمیته امداد استان بوشهر نزد بانک ملی و یا از طریق وارد کردن کد *741*0015# با تلفن همراه کمک های خود را در طول سال به افراد نیازمند این استان اهدا کنند.
جشن نیکوکاری سال 95 استان بوشهر در 600 مدرسه و 180 پایگاه ثابت و سیار و 31مرکز نیکوکاری فعال در همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.