آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهدا نیروی انتظامی افزود: در هر کشوری که نظم و امنیت قوام بنیادین باشد توسعه، پیشرفت و آرامش در آن کشور برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: ذکر خیری که رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی دارد نیز خود کاشف بزرگی و بزرگواری این نیرو است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: قدرت در صف و ستاد، دانش بنیانی، جهادگری، توانمندی در عرصه مدیریت از شاخص‌های نیروی انتظامی است که صمیمانه از این نیرو در فضای ملی و استانی قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در دورانی که دشمنان یک جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل کرده‌اند و در عرصه امنیت دشمنان در رابطه با جمهوری اسلامی دیگر گزینه نظامی روی میز ندارند، این به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در حوزه امنیت داخلی به نیروی ن انتظامی برمی گردد که در مرزها چشم بینای نظام است.

وی یادآور شد: در همه نظرسنجی‌ها که در ارتباط با عملکرد بخش‌های  مختلف کشور صورت گرفته مردم ایران اسلامی به حوزه امنیت نمره قبولی دادند.

گراوند بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بویژه استان بوشهر شاهد رتبه‌های خوبی در کشور شدند که امید است این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته کسب رتبه برتر در هشت رده معاونت و پلیس‌های تخصصی از جمله موفقیت های این نیرو در استان بوشهر است.

سردار خلیل واعظی افزود: کسب رده برتر در کشف جرایم، صحت آماری، سلامت اداری، آموزش، مهارت آموزی کارکنان وظیفه، پاک سازی فضای مجازی و آگاه سازی عمومی در فضای مجازی از جمله این موفقیت‌ها است که در سایه همدلی در تمامی سازمان ها، نهادها و اعضای شورای تامین و همدلی و هدایت روحانیت بویژه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حاصل شده است.

وی بیان کرد: این کسب رتبه های برتر منجر به این شده تا استان بوشهر نسبت به جمعیت دارای موفقیت‌های چشمگیری شود.

واعظی ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۷۳۴ فقره سرقت رخ داد که این عدد برای استان بوشهر ۴۵۰ فقره گزارش شده است.

وی اظهارداشت: همچنین به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر نرخ وقوع سرقت به عنف در کشور ۱۴ و در استان بوشهر این شاخص ۶ مورد بوده است.

واعظی یادآور شد: نرخ وقوع شرارت نیز در کشور ۳.۸ درصد و در استان بوشهر یک دهم درصد و در شاخص نرخ وقوع مفاسد اجتماعی در کشور ۱۹۳.۵ و در استان بوشهر نرخ این شاخص ۱۲۷ است.

وی گفت: نرخ وقوع نزاع در کشور ۵۲۲ و استان بوشهر ۲۱۲ است و نرخ دستگیر شدگان و سایر بخش‌ها حکایت از این دارد که فرمانده انتظامی و همه نهادهای سیاسی و امنیتی در استان از لحاظ عملکردی موفق ظاهر شدند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.