محمدحسین زندویان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط به واحدهای غیرمجاز در زمینه گرفتن مجوزهای قانونی فراخوان داده شد که از ۱۰ واحد یاد شده پنج واحد برای گرفتن مجوز اقدام کردند.

وی بیان کرد: انتظار است پنج واحد باقیمانده نیز در اسرع وقت فعالیت واحدهای خود را در مسیر قانونی قرار دهند.

زندویان ادامه داد: شورای همفکری انجمن‎های هنری استان بوشهر نیز تشکیل شده تا برای ارتقا و اعتلا ۶ انجمن استان شامل هنرهای نمایشی، موسیقی، تجسمی، سینمای جوان، عکاسان و خوشنویسی چاره اندیشی و ارائه راهکار کند.

وی تاکید کرد: این انجمن‌ها با برخورداری از کارشناسان فنی و متخصص به عنوان بازوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ارتباط با فعالیت‌های حوزه نمایش گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۶۲ مجوز تولید نمایش در استان بوشهر صادر شده که این شمار پروانه منجر به ۲۵۴ اجرا شد.

زندویان اظهارداشت: براساس ارزیابی صورت گرفته شمار مجوزهای صادره در زمینه تولید نمایش در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۰ درصدی تجربه کرده است.

وی در ارتباط با ویژه برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در هفته دفاع مقدس گفت: حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‎های آنها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران هنرمند، اکران فیلم روز دفاع مقدس برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانوان پایگاه‌های بسیج بوشهر از جمله فعالیت‌های این اداره کل برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.