به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان استاندارد این شهرستان افزود: مسئله استاندارد جهانی است که رعایت آن باعث پیشرفت اقتصادی کشورها و تامین سلامت در جوامع می شود.
وی اظهارداشت: باتوجه به موقعیت، ظرفیت های موجود و تجاری بودن این شهرستان، اداره استاندارد در امر استانداردسازی کالاها طبق قوانین و مقررات اقدام و نسب به نظارت، راستی آزمایی و کنترل کیفیت بیش از پیش جدیت ازخود نشان دهد.
فرماندار گناوه گفت: به منظور ترویج فرهنگ استاندارد درجامعه باید ارتباط بیشتری با مردم بویژه در مساجد و مدارس برقرار و کلاس های آموزشی برگزار شود.
وی با تقدیر از عملکرد خوب و کسب موفقیت های استاندارد این شهرستان در عرصه کشوری و استانی افزود: باتوجه به فضای فیزیکی نامناسب این اداره، امیدواریم ساختمان جدید تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد تا خدمات بیشتر و مطلوب تری به مراجعه کنندگان ارایه شود.
رئیس استاندارد گناوه با ارایه گزارشی از عملکرد و موفقیت های این اداره گفت: این اداره در دهه 70 تاسیس و با قدمت 27 ساله خدمات ارزنده ای به مردم ارایه داده که نظارت بر اجرای استانداردهای کالاها و خدمات داخلی، وارداتی و صادراتی از مهم ترین آنهاست.
قدرت الله شاهین زاده افزود: حوزه فعالیت استاندارد گناوه درسال 1392 با ارتقا به معاونت اداره کل، گسترده تر شد که این مهم نقطه عطفی برای این اداره و شهرستان است.
وی اظهارداشت: نمایندگی های استاندارد در بندرهای ریگ و دیلم در سال 1392 نیز راه اندازی شده است.
رئیس استاندارد گناوه گفت: در چندسال اخیر این اداره به موفقیت های خوبی در عرصه کشوری و استانی نایل شده که کسب مدیر نمونه و کارشناس برتر استانی، تدوینگر برتر، مقام برتر پژوهشگر کشور و پیام آور سلامت از عمده آنهاست.
در این آیین به مناسبت هفته استاندارد از کارکنان این اداره تجلیل بعمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و در کرانه خلیج فارس واقع و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.