آیت الله حسینی بوشهری با اشاره بیان سخنان سخیف توسط رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران، اظهار کرد: رئیس جمهور پاسخ مناسب و قاطعی به این سخنان داد.

 

به گزارش جماران، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه بسیج واژه مقدسی است، تصریح کرد: امروز بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار و ارزش است، لازم است در جهت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه تلاش کرد.

وی ایثار، اخلاص، فداکاری، دلسوزی و مسؤلیت پذیری را از شاخص های اصلی رفتار و منش بسیجی دانست و گفت: در کشور ما مردم بسیجیان را به چنین ویژگی‌های رفتاری می‌شناسند.

 حسینی بوشهری در ادامه بر نقش الگویی بسیج در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت الگو بودن این قشر برای دیگران افزود: زیبایی‌های انقلاب اسلامی باید در رفتار بسیجیان متجلی شود.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی، اظهار کرد: هشت سال حماسه و ایثار ملت ایران، نقطه عطف تاریخ این کشور است.

حسینی بوشهری همچنین با اشاره به طرح مطالب و سخنان سخیف از سوی رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران اظهار کرد: رئیس جمهور پاسخ مناسب و قاطعی به این سخنان داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.