حزب الله لبنان خبر شهادت فرمانده بزرگ خود، شهید حاج علی کرکی را اعلام کرد.

به گزارش جماران؛ حزب الله لبنان اعلام کرد: با افتخار و غرور، مقاومت اسلامی به اهل مقاومت و شهدا، فرمانده جهادی بزرگ حاج علی کرکی (ابوالفضل) را تبریک می‌گوید، که همراه با جمعی از برادران مجاهد خود در حمله جنایتکارانه صهیونیستی به منطقه حاره حریک، در کنار حسین عصر ما و بزرگترین شهیدان و عظیم‌ترین فرماندهان ما، دبیرکل حزب‌الله، سید حسن نصرالله، به شهادت رسید. چه افتخار بزرگی و چه شهادت مبارکی که کمتر نظیر آن دیده شده است.

حاج ابوالفضل از زمان تجاوز صهیونیستی در سال ۱۹۸۲، فرماندهی مجاهدان مقاومت اسلامی در جنوب را بر عهده داشت و در تمامی رویارویی‌های قهرمانانه با دشمن صهیونیستی شرکت و فرماندهی کرد. او نقش تاریخی خود را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و پیروزی الهی در جنگ جولای ۲۰۰۶ ایفا کرد و از تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۳ تا شهادت مبارکش به طور مستقیم و میدانی مسئولیت فرماندهی جبهه جنوب را با تمامی محور‌ها و واحدهایش در جبهه پشتیبانی بر عهده داشت.

ما از طرف مولایمان صاحب‌الزمان (علیه السلام)، از جانب رهبر عزیز، امام خامنه‌ای، از همه مجاهدان و خانواده‌های مجاهدان و شهدا، به خاطر شهادت این فرمانده بزرگ تسلیت می‌گوییم و به ویژه به خانواده محترم او تسلیت عرض می‌کنیم و برایشان صبر جمیل و پاداش نیک دنیا و آخرت را از خداوند مسئلت داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.