جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در پاسخ به پرسشى درباره متن مورد توافق میثاقنامه این جبهه با مسعود پزشکیان که در برخى از رسانه‌هاى مجازى وابسته به جریان افراطى، متفاوت از متن اصلى منتشر شده، توضیح داد و تاکید کرد: ما معتقدیم همه عقاید و گرایش‌ها باید از حقوق برابر شهروندى برخوردار باشند و لذا رئیس جمهور هم موظف است طبق قانون اساسى تأمین کننده حقوق همه شهروندان باشد.

به گزارش جماران؛ جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در پاسخ به پرسشى درباره متن مورد توافق میثاقنامه این جبهه با مسعود پزشکیان که در برخى از رسانه‌هاى مجازى وابسته به جریان افراطى، متفاوت از متن اصلى منتشر شده، توضیح داد: مدتى است در فضاى مجازى پیش‌نویس اولیه متن میثاقنامه نامزدهاى اختصاصى جبهه اصلاحات ایران به جاى متن اصلى مصوب مجمع عمومى جبهه مورد بهانه و ایرادگیرى هواداران رقیب آقاى پزشکیان قرار گرفته است. آن‌چه که به عنوان بهانه و ملعبه این جماعت علیه جبهه اصلاحات ایران و آقاى پزشکیان مطرح شده، کاربرد عبارت تأمین حقوق کلیه شهروندان جامعه رنگین کمانى ایران است و حال آن‌که در متن اصلى میثاقنامه که در تاریخ ١٣ خرداد ١٤٠٣ به تصویب اعضاى مجمع عمومى جبهه اصلاحات رسیده، چنین عبارتى وجود ندارد و تأمین کلیه حقوق ملت ایران آمده است. با رجوع به کانال رسمى جبهه اصلاحات ایران متن اصلى میثاقنامه قابل رویت است.

جواد امام افزود: از سوى دیگر حتى اگر در متن اصلى میثاقنامه واژه جامعه رنگین کمانى هم به کار برده شده بود، ایراد گرفته شده بلاوجه است و ما معتقدیم همه عقاید و گرایش‌ها باید از حقوق برابر شهروندى برخوردار باشند و لذا رئیس جمهور هم موظف است طبق قانون اساسى تأمین کننده حقوق همه شهروندان باشد.

 

منبع: کانال رسمی جبهه اصلاحات ایران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.