سید حرمت الله موسوی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از 10 فردی که بعنوان گزینه های واجد شرایط تصدی پست شهرداری آبدانان به اعضای شورای شهر معرفی شده بودند، پس از طی یک فرایند علمی و منطبق بر اسلوب های معتبر اداری 2 نفر از آنان وارد رقابت در مرحله نهایی شدند.
وی افزود: افراد نهایی به منظور توجیه و تشریح برنامه های پیشنهادی و دفاع از طرح ها و ایده های ارائه شده خود در جلسه یکشنبه شب شورای شهر دعوت و به مدت پنج ساعت به دفاع از سابقه کاری، اجرایی و برنامه های مورد نظر و قابل اجرای خود پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان فرایند گزینش و تعیین شهردار را بسیار دقیق و فارغ از نگاه سطحی عنوان و تاکید کرد: پس از تجزیه و تحلیل مباحث مطروحه و نگاه جدی به نقش آفرینی افراد در دوران خدمت و دقت نظر در تجارب و سوابق مسئولیت از میان گزینه های موجود شاهپور هادیزاده با کسب پنج رای موافق شورا و بدون هرگونه مخالف به عنوان شهردار جدید آبدانان انتخاب و جهت طی مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.
موسوی مقدم یادآور شد: شهردار جدید آبدانان از نیروهای رسمی شهرداری ، دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران و 24 سال سابقه کاری در شهرداری است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.