حجت الاسلام علی عبدی در خطبه های این هفته نماز جمعه بدره اظهارکرد: دفاع مقدس مردم ایران ویژگی های منحصر به فردی چون معنویت جبهه ها،شهادت طلبی رزمندگان ،شجاعت فرماندهان ،بزرگواری در حال قدرت وبی اعتنایی به دنیا داشته است .
وی با اشاره به طرح برنامه ریزی شده و از قبل طراحی شده دشمنان برای اشغال ایران گفت: صدام با قرار گرفتن مقابل دوربین ها و پاره کردن قرارداد1975 الجزایر قصد داشت تا در مدت یک هفته تهران را اشغال کند.
خطیب موقت این هفته بدره با اشاره به رهبری هوشمندانه امام خمینی رحمه اله علیه افزود:برغم برنامه ریزی و هماهنگی عراق با هم پیمانانش ،با فرمان امام خمینی وشهادت طلبی و آمادگی مردم ،در همان روزهای نخست ،ارتش عراق زمین گیر شده و دل های مردم به عشق امام راحل ،حماسه ای بی نظیر به نام دفاع مقدس را رقم زد.
وی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهارکرد: مبلغین ،روحانیان و همه مردم باید تلاش کنند عزاداری ها در شان و منزلت امام حسین علیه السلام باشد.
حجت الاسلام عبدی با اشاره به روایات اسلامی در مورد جایگاه امام حسین علیه السلام گفت :سه امتیاز مهم ایشان که به خاطر مقام شهادت از آنها بهره مند است شامل مقبول افتادن دعا در زیر بارگاه ایشان ،درمان وشفا یافتن بیماران و وجود معصومین و امامان از نسل وی است.
وی حرف امام حسین را حرفی برای همه دوران ها خواند و اظهار کرد: به فرموده امام راحل حرف امام حسین علیه السلام حرف روز است و همین حرف است که امثال شهید حججی را در برابر ظلم به قیام وامی دارد که اینچنین جان خود را فدا نماید.
امام جمعه موقت بدره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد مواضع رییس جمهور آمریکا اشاره کرده و گفت :رییس جمهور سبک مغز آمریکا مردم مارا به خوبی نشناخته است ولی باید بداند با وجود رهبر مدیر و مدبر و جوانان پرشور و چرتوان نمی تواند در برابر کشور ما هیچ کاری بکند.
خطیب جمعه بدره با تبریک بازگشایی مدارس افزود :مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان است و اولیای خانه و مدرسه باید با همکاری هم در تربیت اسلامی دانش آموزان بکوشند.
خبرنگار : ابراهیمی دارایی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.