به گزارش ایرنا، مردم مرزدار دهلران روز جمعه 29 اردیبهشت همنوا و همصدا با مردم سراسر کشور از ساعات اولیه صبح با حضور در شعب اخذ رای شور و نشاط خود را از مشارکت در انتخابات به نمایش گذاشتند.
واجدین شرایط رای و رای اولی ها امروز در صف های طولانی ایستاده اند تا با رای خود سرنوشت خود را در سطح ملی و در سطح محلی رقم زنند.
ورودی شعب اخذ رای در این شهرستان مرزی مملو از خیل جمعیتی است که برای تعیین سرنوشت خود اهمیت قائلند و آمده اند تا با رای خود اراده شان را در اداره دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منصه ظهور بگذارند.
از پیرمردها و پیرزن های عصا به دست تا جوانان رای اولی امروز در کنار هم برای خلق حماسه ای ماندگار در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای حاضر هستند تا بگویند پیر و جوان، کسبه و بازاریان، دانشگاهیان و فرهنگیان و آحاد مردم به سرنوشت خود اهمیت می دهیم و این را با حضور حداکثری مان به نمایش گذاشته ایم.
آنچه از ساعات اولیه رای گیری استنباط می شود این است که مردم عزم خود را جزم کرده اند تا بار دیگر برگ زرینی به افتخارات خود و نظام بیافزایند و نشان دهند که این بار نیز هستند و با رای خود موجب استحکام نظام و بیان اراده ی خود از طرق صندوق های رای هستند.
فرماندار دهلران گفت: امروز مردم فهیم این شهرستان مرزی با حضور خود حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.
سید حسینعلی موسوی افزود: 97 شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهیمن دوره ی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده و پیش بینی می شود شاهد مشارکت 85 درصدی مردم در این انتخابات باشیم.
وی از 2 هزار و 150 نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.
امام جمعه دهلران نیز پس از شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات یکی از مظاهر مردم سالاری در جمهوری اسلامی است که بارها به نمایش گذاشته شده است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار کرد: مردم مرزدار شهرستان دهلران در این دوره از انتخابات همچون گذشته با حضور باشکوه خود نشان خواهند داد که اقتدار نظام از هر موضوعی برای آنها اهمیت بیشتری دارد.
وی افزود: انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز که در آن افرادی برای مدیریت شهری انتخاب می شوند دارای اهمیت است که باید نسبت به آن با دقت عمل کرد و لازم است که مردم برای استحکام پایه های نظام و ابهت بخشیدن به نظام و تجدید بیعت با امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و آرمان های انقلاب حضور حداکثری داشته باشند.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: از همه افرادی که بر اساس قانون می توانند در انتخابات شرکت کنند می خواهیم که حضور پیدا کنند و شرکت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان مرزی دهلران از دقایق آغاز رای گیری شناسنامه و کارت ملی در دست با شور و نشاط در شعب اخذ رای حضور یافته و آماده اند تا حماسه ای ماندگار در عرصه انتخابات برای نظام اسلامی خلق کنند.
در مجموع برای شورای اسلامی شهر دهلران 37 نفر، موسیان 17 نفر، پهله 16 نفر و شهر میمه 15 نفر در عرصه رقابت حضور دارند که از مجموع 85 نفر 15 نفر زن و 70 نفر مرد هستند.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، شهرستان دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام 67 هزار نفر جمعیت دارد که در چهار شهر و 64 روستا سکونت دارند اما انتخابات شوراهای اسلامی در 53 روستای این شهرستان که واجد شرایط هستند، برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور در حال برگزاری است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.