به گزارش ایرنا، عبدالحمید کرمی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ایلام افزود: امروز فرصتی برای تجلیل از کسانی است که در عرصه خبر تلاش دارند تا درد و دل و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس و گره گشایی کنند.
وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های یک سال گذشته خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و خبرنگاران تلاش می کنند تا درد و دل های مردم و مشکلات و موانع آنها را به مسئولان منتقل کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه رسانه بسیار وزین است و در دنیای امروز هیچ کشوری نمی تواند بدون رسانه حیات داشته باشد چراکه پیشرفت فضای مجازی بیش از پیش شده و سرعت انتقال اطلاعات افزایش شگفت انگیزی پیدا کرده است.

کرمی با تقدیر از تمامی پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه در استان که باعث شدند فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای در ایلام پا بگیرد و رشد کند ، تاکید کرد: رسانه های استان ایلام دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته است و همچنان نیز در روزهای پرمشقت و دشوار در عرصه های مختلف وارد می شوند.
به گفته وی، خبرنگاران این استان هوشمندانه، شجاعانه و نجیبانه زندگی خود را وقف کار اطلاع رسانی کرده و در این مسیر پرمشقت همچنان استوار مانده اند.

رییس خانه مطبوعات تاکید کرد: رسانه های استان ایلام دوشادوش مسئولان استان توانسته اند هر سال و در روزهای اربعین، حماسه عظیم پیاده روی مردم در اربعین را به سراسر کشور منتقل کنند و پرچمدار عرصه اطلاع رسانی در این ایام باشند.
آیین روز خبرنگار با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران رسانه های مختلف گروه در حال برگزاری است.
۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.