به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران،افزود: این پایگاه ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان فعال شد.
وی اظهار داشت: دشمنان ازهر فرصتی به منظور ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در ذاکره نسل جوان ما بهره می برند و به همین منظور راه اندازی این پایگاه ها گامی مهم در جهت بخشی به زندگی جوانان در جامعه اسلامی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: کلاس های احکام، رفع شبهات دینی، جلسات پرسش و پاسخ، جلسات قرآنی از قبیل روخوانی و روانخوانی، تفسیر، مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی از قبیل دو میدانی، دوچرخه سواری، شنا، اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس آموزشی ریاضی، عربی و زبان انگلیسی از مهم ترین برنامه های روحانیون در پایگاه های اوقات فراغت است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به گرایش روز افزون جوانان به رسانه و نرم افزارهای موجود در فضای مجازی روحانیون مستقر در پایگاه های اوقات فراغت برگزاری دوره های آموزشی فضای مجازی ویژه این نسل بالقوه جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.
مسعودی گفت: امروز دختر و پسران جوان باید به خوبی با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا شوند و حضور بعضی از جوانان با پوشش نامناسب در اماکن عمومی نشان از عدم اطلاع آنها از آموزه های دینی دارد که القاء آن به نسل جوان جامعه وظیفه دستگاه های فرهنگی و علاقمندان این حوزه است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.