به گزارش ایرنا،سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در نشست با معلمان بسیجی استان البرز در کانون فرهنگی تربیتی رضوان کرج افزود: درک درست از منافع ملی از امور مهمی است که باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: همچنین فعالیت بر مدار ارزش‌های نظام اسلامی یکی از الزامات فعالان در حوزه آموزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی به شمار می‌ رود.
وی بیان داشت: امروز برای مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمنان به گسترش سواد رسانه ای با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی نیاز داریم.
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: بهره‌مندی از سواد رسانه ای موجب می شود تا افراد به ویژه نوجوانان و جوانان با آگاهی گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از هر راهی برای نفوذ در فرهنگ و اعتقادات جامعه استفاه می کنند، خاطرنشان کرد: در این وضعیت ، وظیفه ما هوشیاری و صیانت از فرهنگ اسلامی است.
وی دروغ های استکبار و وعده های توخالی را ابزاری برای به پیش بردن پروژه نفوذ عنوان کرد و بیان داشت: نا امنی های موجود در منطقه غرب آسیا به نفع دشمن است و از آنجایی که در این طرح نا امنی از ایران اسلامی سیلی خورده است پروژه نفوذ و نابودی از درون را در صدر برنامه های خود قرار داده است.
وی افزود: هر روز در گوشه ای از جهان تعدی و تجاوز گسترش پیدا می کند ولی مدعیان حقوق بشر حرف یا قطعنامه ای علیه متجاوزان صادر نمی کنند.
این فرمانده با بیان اینکه داعش و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده خود کشورهای استکباری است، اضافه کرد: اصحاب قلم و رسانه ها و مبلغان دینی باید دراین زمینه بیشتر روشنگری کنند.
استان البرز 25 هزار معلم دارد.
2819/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.