به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آقا میربابایی دوچرخه سوار بابلسری -که سفر ایرانگردی خود را تابستان امسال آغاز کرده بود- ظهر امروز بعد از عبور از 25 استان؛ به شهر کرج رسید.

محمد آقامیربابایی در دیدار با دکتر نصیری شهردار کرج با اشاره به هدف برنامه ایرانگردی خود، گفت: توسعه ورزش همگانی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو، از اهداف اصلی سفرِ ایرانگردی من است.

این دوچرخه سوار یادآور شد: در سفر ایرانگردی به عنوان هدیه، عکس هایی از شهدای مدافع حرم تهیه کرده ام که به مسئولان شهری و استانی تقدیم می کنم.

در این دیدار شهردار کرج با بیان اینکه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری اقدام ارزشمندی است، گفت: هدف ورزشکارانی مثل شما ستودنی است زیرا از هر شهری که عبور می کنید خاطره ای ماندگار به یادگار می گذارید.

در پایان این دیدار آقا میربابایی رکابزن بابلسری از دیدار با شهردار اظهار خرسندی کرد.

این دوچرخه سوار در حاشیه سفر ایرانگردی خود از استان های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، قم، مرکزی، لرستان، همدان، زنجان، قزوین و البرز نیز دیدن کرده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 876002
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.