حاجی رضا شاکرمی در هفتمین مجمع سالانه پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در مرکز آموزشی شهید مدرس برگزار شد، اظهار داشت: پدیده ضرب و جرح دومین جرم استان البرز و کشور است و این جرم در کشور در حال ظهور و بروز است.

دادستان کرج با بیان اینکه جوشش خون منجر به ضرب و جرح می‌شود، افزود: اثرات این جرم در مردم و نیروهای مسلح بسیار زیاد است و برای نیروهای مسلح این موضوع بسیار خطرناک‌تر است.

شاکرمی با تاکید بر اینکه ضرب و جرح منجر به تنش جانی و مالی در جامعه می‌شود، گفت: آستانه تحمل در جامعه کاهش یافته و باید عوامل مختلف این موضوعات بررسی شود و آلودگی هوا در کلانشهرها بر تنش و عدم تصمیم‌گیری صحیح و ایجاد ضرب و جرح اثر زیادی دارد و ایجاد پلیس محله‌محور نیز برای کاهش جرم بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه برخی ضرب و جرح‌ها منجر به مرگ و خسارت‌های جبران‌ناپذیر است، تصریح کرد: ضرب و جرح سبب عدم اعتماد در بین جامعه و مردم می‌شود و کنترل و گزینش‌ها قبل از ورود به یگان خدمتی نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد.

دادستان مرکز استان البرز با بیان اینکه ایجاد کلاس‌های کنترل خشم در نیروهای مسلح بسیار مهم و مناسب است، بیان داشت: آگاهی مدنی و کیفری در بین نیروهای مسلح حائز اهمیت است و سبب کاهش خشم و کنترل و سعه صدر در بین نیروهای مسلح خواهد شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 866081
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.