به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در آئین گشایش 4 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ ، تاکید کرد که باید به تولید و تولید کننده نگاه ویژه شود .
وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار و تکیه بر ظرفیت های بخش خصوصی بخشی از اقتصاد مقاومتی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت به آن اهتمام بورزند.
وی گفت : حضور در ایجاد اشتغال به مانند حضور در جبهه های جنگ است.
استاندارالبرز با تاکید بر رفع موانع تولید اظهارداشت: این امر نه با شعاربلکه باید عملی شود.
استاندار البرز افزود: نباید تولید کننده تاوان بی تدبیری در جذب نیروی شهرداری را بدهد و انصاف نیست صنایع هزینه نیروی شهرداری را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: انصاف نیست تولید کننده درگیر خدمات شهری و موانع دریافت مجوز آب ، برق وگاز شود و باید موانع اداری را از پیش روی تولیدکنندگان برداشت.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش بر مهارت آموزی دانش آموزان در کنار توسعه صنایع تاکید کرد و گفت: هر دانش آموز در کنار تحصیل باید مهارت خاص بیاموزد .
استاندارالبرز گفت: باید تمام تلاش مسئولین به گونه ای باشد که شرایط را برای رفاه واجتماع مردم فراهم نمایند.
وی با اشاره به اینکه ساوجبلاغ شهرستانی پویا است ، اظهارداشت : مدیریت شهرستان در بخشهای مختلف حضور فعال و اثربخشی داشته و تحقق 145 درصدی ایجاد اشتغال و نگاه ویژه به واحدهای تولیدی وصنعتی و رفع موانع تولید گواه پویایی این مدیریت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز در این مراسم با بیان اینکه 55 طرح بخش صنعت استان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد، گفت:این طرح ها با اعتباری بالغ بر 1821 میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای 6140 نفر درحال گشایش است.
ایرج موفق با اشاره به اینکه در کشور 1300 شرکت تولید قطعات خودرو سازی وجود دارد،گفت : استان البرز با داشتن 300 کارخانه تولید قطعات خودرو رتبه اول را در تولید قطعات خودرو کشور دارد.
وی گفت : استان البرز در حوزه دارویی وصنایع نیز از رتبه اول برخوردار است.
موفق افزود: این استان دارای 3500 واحد تولیدی فعال و 1700 طرح تولیدی درحال ساخت است.
استاندار البرز بیان داشت: با حمایت دولت تدبیروامید استان البرز رتبه اول پرداخت تسهیلات کشور در حوزه رونق تولید را با 510 میلیارد تومان تسهیلات و 850 میلیارد تومان پرداختی بانکها از آن خود کرده است .
استاندار البرز در پایان سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده شهید سلیمان فلاح در شهر هشتگرد دیدار کرد.
شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.