به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی رو پنجشنبه در آیین افتتاح کارخانه آرد مودت در ماهدشت، افزود: چندین سال است که مقام معظم رهبری بحث مهم اقتصاد مقاومتی را گوشزد کرده اند که در این بحث چرخه تولید و صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: شهرداری ها و بخشداری ها به همراه سایر دستگاه های اجرایی باید بسترها را برای فعالیت بیشتر صنعتگران فراهم کنند.
نجفی افزود: اگرچه فعالیت های خوبی از مجموعه شوراهای اسلامی و شهرداری شاهد هستیم، ولی باید این اقدامات توسعه یابد.
استاندار البرز گفت: باید زمینه جذب سرمایه گذار را با حداکثر امکانات و حداقل اعتباراتی که باید صرف شود، فراهم کرد. زمین کم قیمت و کاهش هزینه های دریافت مجوز فعالیت ازجمله راهکارهای مهم در این زمینه به شمار می رود.
وی با تاکید بر اینکه امروز تولید کننده شرایط را به خوبی درک می کند و همراهی لازم در البرز برقرار است، گفت: البرز در صنعت رتبه نهم بود که اکنون به رتبه هفتم رسیده که در این زمینه در ستاد تسهیل ورفع موانع اقدامات موثری درحال انجام است.
نجفی ادامه داد: تعهد اشتغال دولت برای البرز 33هزار نفر است که این تعهد برای 32هزار نفر تحقق یافته و در تلاش برای افزایش هرچه بیشتر موفقیت ها در این بخش هستیم.
وی یادآوردشد:همین امروز پیکر مطهر جمعی از شهدای جنگ تحمیلی وارد کشور شد که یادآوری این نکته را دارد که این انقلاب با ایثارگری ها به ثمر نشسته و پابرجا مانده است.
وی اضافه کرد:ما مسوولان باید تلاش کنیم مشکلات مردم رفع شود و با پیگیری بیشتر تسهیلات فراهم شده و خواسته های مردم تامین شود.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید بازدید میدانی سرلوحه کاری مسئولان برای آگاهی هرچه بیشتر از مشکلات مردم قرارگیرد، گفت: نظام اخلاق و ارزش بایدتقویت شود.
وی با اشاره به راه اندازی کارخانه آرد مودت در ماهدشت اظهار داشت: تکنولوژی برتر این کارخانه نقش موثری در کیفیت و کمیت تولیدات آن خواهد داشت.
امام جمعه ماهدشت نیز در آیین با اعلام فعالیت 19 کارخانه در این منطقه که 49 درصد آرد استان را تامین می کنند خواستار رسیدگی بیشتر به بخش صنعت با توجه به نقش آن در اشتغالزایی و صادرات شد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.