به گزارش ایرنا، سرهنگ علی باقری نسب روز چهارشنبه در گردهمایی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یادواره شهید فهمیده که در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، تاکید کرد که نباید دست از حمایت ولی فقیه برداشت و این موضوع بایستی در دانش اموزان نهادینه شود.
وی با بیان اینکه یک هزار و 560 واحد بسیج دانش‌آموزی در استان البرز وجود دارد، ادامه داد: اگر دانش‌آموزان مانند شهید فهمیده که الگوی جهانیان شده است، آماده و آگاه شوند دیگر باکی از استکبار نیست.
وی با اشاره به اینکه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند، بیان کرد: این فرماندهان نیاز به حمایت دارند.
باقری نسب با بیان اینکه اگر با تغییر در برخی از برنامه‌ها اولویت اصلی به بسیج دانش‌آموزی قرار داده شود، بسیار تحولات ایجاد می‌شود، اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی فعالیت و تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز یک هزار تن کاغذ باطله در سال در مدارس استان استفاده می‌شود، عنوان کرد: اگر با نگاه اقتصاد مقاومتی وارد شد و فرهنگ شود که دانش‌آموزان کاغذهای باطله را جمع کنند بیش از یک صد میلیون تومان در بودجه صرفه جویی می‌شود.
باقری نسب با بیان اینکه در فضای مجازی می‌توان کار کرد، افزود: فرماندهان باید تمام وقت با نگاه انقلابی و جهادی کار کنند و مسئولان هم وارد میدان شده و بسیاری از مشکلات را حل کنند.
رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز تاکید کرد: 13 آبان سال جاری با سالهای قبل متفاوت و باید در آن به یاوه گویی های ترامپ پاسخ داد.
وی همچنین تاکید کرد که نماز جماعت در مدارس پررنگ شود و کارهایی مانند قرائت زیارت عاشورا در آن انجام شوند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.