به گزارش خبر آنلاین، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در ابتدای جلسه؛ متن درخواست مدیر کل بحران استانداری البرز در ارتباط با درخواستی مبنی بر واگذاری ساختمانی از شهرداری در اراضی حصار به جمعیت هلال احمر استان مطرح شد.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج محمد رضا رضاپور در مورد متن این درخواست با بیان اینکه هنوز برای ارائه آن در قالب یک لایحه، تصمینی اتخاذ نشده است، گفت: سازمان هلال احمر استان البر درخواست دارد تا سایتی در منطقه حصار و در مجاورت ساختمان آتش نشانی شهرداری این کلانشهر در اختیار نهاد مذکور قرار داده شود.
در ادامه جلسه لایحه تخریب کاربری املاک واقع در خیابان ۲۱۶ مهرشهر مطرح شد چرا که ساکنین منطقه به دلیل حفظ فضای سبز و رفع تصرفات به دلیل وجود دکل فشار قوی برق این موضوع را پیگیری کرده بودند و این مسئله جهت بررسی بیشتر به کمیسیون حقوقی ارجاع داده شد.
بهنام محمودی عضو شورای شهر کرج در این رابطه اظهار داشت: وجود دکل فشار قوی برق، امنیت مردم منطقه را را با خطر مواجه کرده، در کنار این معضل، املاک تجاری ایجاد شده در خیابان ۲۱۵ مهرشهر نیز موجب ترافیک شدید در آن منطقه شده است.
رضا شریفی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج نیز در مورد این لایحه با بیان اینکه درخواست مردم منطقه درخواستی منطقی است، توضیح داد: خیابان مسیح پاکدل خیابان سرسبزی می باشد که وجود دکل فشار قوی در این محدوده برای املاک مجاور و ساکنین خیابان های اطراف مشکلاتی را به وجود آورده است.
در این جلسه، لایحه واگذاری یک واحد مسکونی در کرج به مسجد جمکران، بنا به درخواست معاونت اجرایی این مسجد مطرح شد اما به تصویب نرسید.
حجت اله غلامرضایی رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی کرج هم در این جلسه گفت: مسجد مقدس جمکران یکی از زیارتگاه های باارزش است و جهت ترویج فرهنگ مهدویت معاونت اجرایی این مسجد درخواست دارد که دفتری در کرج دایر کنند.
در جریان برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر کرج، لایحه دوفوریتی ساخت سر در دبیرستان دهخدا با سنبلی نمادین و با بودجه ۴۵ میلیون تومانی مطرح و به تصویب رسید.
لایحه بعدی که در نشست شورای شهر کرج مطرح شد، درخواست یکی از شهروندان مبنی بر تغییر کاربری واحد مسکونی خود به درمانگاه بود که به تصویب رسید.
غلامرضایی در تایید این لایحه و مثبت ارزیابی کردن آن توضیح داد: احداث درمانگاه در شهر ضمن ارائه خدمات درمانی به مردم مشکلات عبور و مرور و ترافیک را نیز برای دسترسی شهروندان به مراکز درمانی کاهش می دهد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713970
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.